Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
-->

Mother

Thursday 22 January 2015

Dyeing process for Polyester fabric

Dyeing process for Polyester fabric


Nof (Detergent)
0.5
g/l
                                                         Process (800C X 10 Min)                                            Darn out
                                                   Hard wash (60/700C X 10 Min)                                        Darn out

AB-45     (Buffer)
2
g/l
DP           (Polyester leveling)                                                   PH Check-4-4.5
2
g/l
Dyes…………..                                                                                    At 600C
..
%
                                                     Process (1300C X 40Min)                                              Darn out
                                                                Cold wash                                                            Darn out



Caustic       (NaOH)
1
g/l
Hydross      (Na2S2O4)
1
g/l
Process (800C X 20 Min)
                                                         Hot wash (800C X 10 Min)                                       Darn out
                                                                  Cold wash                                                        Darn out
Acetic acid (CH3-COOH) (Wash 10-15 Min)
1
g/l
Darn out and unload
E.N.D

No comments:

Post a Comment